Sunday 4 January 2015

An Easel Frame by our GD Agata Perkowska

Czas pożegnać się z naszą Gościnną Projektantką Agatą Perkowską. Jako swoją ostatnią inspirację Agata wykonała sztalugową ramkę.

It's time to say goodbye to our GD Agata Perkowska. As her last inspiration Agata created an easel frame. 



***

Hej.
Dziś kolejna i ostatnia moja inspiracja dla 13arts. Jak ten czas szybko leci ;)

Hello!
It is time for my last inspiration for 13arts. Time goes by so fast ;)

Tym razem jest rameczka ze zdjęciami. Jest rozkładana tak jak kartki sztalugowe.
This time I made a frame with pictures. You can fold it like an easel card.


Fajna alternatywa dla marketowych prezentów na Walentynki. Świetnie podpasowały tu papiery z kolekcji  Cosy Evening.
It's good alternative to supermarket Valentine's gifts. Cosy Evening collection fits here perfectly.


Brak kwiatów w odpowiednim kolorze to teraz nie  problem,ponieważ mgiełkami 13arts świetnie można je barwić.
I didn't have any matching flowers, but it was not a problem. I just dyed the ones I had with 13arts' mists. 




W swojej pracy użyłam/ in my project I used:


***

Dziękujemy Agato za wszystkie piękne projekty!
Thank you Agata for all your beautiful projects! 


No comments:

Post a Comment