Tuesday 6 January 2015

Słodka kartka urodzinowa - Sweet nameday card

Witam serdecznie.
Najwyższy czas zostawić świąteczne klimaty, dlatego dziś wykonałam dla Was słodką różowo-miętową kartkę okolicznościową.
 Poza papierem Olgi wykorzystałam kilka elementów ze ślubnego kitu. 
Kartkę lekko musnęłam farbką brokatową i chlapnęłam białym Splashem, który uwielbiam w takich delikatnych romantycznych pracach .
***
Hello!
Today I made a sweet pink and mint card. 
I used Olga's paper and some elements from a Wedding Kit.
 I added some glitter paint and white SPLASH ink- I love using it in romantic projects. 
I hope I inspired you 




W pracy użyłam/ I used

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Was Kochani.
Pozdrawiam i do następnego spotkania.
***
Happy New Year to all of you and see you next time. :)


3 comments:

  1. Świetna kartka, delikatna i "nieprzesłodzona". Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Such a pretty card and loooove that chipboard!!

    ReplyDelete