Saturday 10 January 2015

Special Moment- canvas by our GD Edyta Ziecina-Labno

Czas na ostatnią inspirację od naszej Gościnnej Projektantki Edyty Zięciny-Łabno. Tym razem Edyta stworzyła uroczy blejtram ze swoim synkiem. 

It's time for the last inspiration from our Guest Designer Edyta Zięcina-Łabno. This time Edyta created lovely canvas with her son. 

***


Inspiracją dla pracy, którą chciałam Wam pokazać była mgiełka 13 arts dzikie wino kredowe. Jak tylko zobaczyłam ten kolor wiedziałam, że będzie moim ulubionym.  Jakby na zawołanie pojawiło się zdjęcie pasujące kolorystycznie - jest to zdjęcie Adasia zrobione w przedszkolu przez Pana Jacka Płanetę. 
Thing which inspired me to create this project was Chalk Mist- Woodbine. First time I saw it I knew it will be my favourite. Soon after that I found a picture which matches perfectly. It was taken in my son's kindergarten by Mr Jacek Planeta



Najpierw przygotowałam tło - nakleiłam na blejtram paski płótna, starej książki, taśmy washi i koronki i zagessowałam. Po wyschnięciu w kilku miejscach nałożyłam pastę modelującą przez maskę, przykleiłam mikrokulki. Potem pozostało już tylko psikanie mgiełką i mazianie farbką, ozdabianie i chlapanie.
First I created a background- I glued stripes of canvas, an old book, washi tapes and laces, and covered it all with gesso. After it had dried I added modeling paste trough a stencil and added some microbeads. At the end I added mists, paint, splashes and some embellishments.

W pracy użyłam / In my project I used:

Mgiełka kredowa-Chalk Woodbine
Farbka/Paint Matte Cinnamon
Gesso
Gel Medium
Pasta Modelująca / Modeling Paste
Mikrokulki / Microbeads
SPLASH Ink Black / Tusz SPLASH czarny
Tekturka / Chipboard
black roses / różyczki czarne
Perelki samoprzylepne / Pearls


***
Dziękujemy Edyto za bycie naszym Gościem i wszystkie piękne prace!
Thank you Edyta for being our Guest and all those beautiful projects!

No comments:

Post a Comment