Thursday 15 October 2015

Magical Moments - layout by Anna Rogalska

Hello everybody! Anna Rogalska here. I'd like to share with you my next layout for 13arts, inspired by the SATW mood board. For my project, I used a paper "Cassiopeia" from the 13arts 'Starlight' collection.

Witam wszystkich. Tutaj Anna Rogalska. Chciałabym pokazać Wam mój kolejny layout dla 13arts  inspirowany mapką SATW.  Do mojego projektu użyłam papieru "Cassiopeia" " z kolekcji 13arts 'Starlight'.


Some close-ups
 
Kilka zbliżeń 


Beautiful and fancy chipboard 'Winter Tales words'   

 Piękna i fantazyjna tekturka 'Winter Tales words'  


 I made my background using two stencils "Doily", "My letters" and a lot of mists.

Moje tło stworzyłam używając dwóch masek "Doily", "My letters" oraz wielu mgiełek.


I finished my layout with some grained grit and mica flakes and added gesso on top.

Wykończyłam mój layout za pomocą kolorowych żwirków oraz płatków miki, a na koniec dodałam trochę gesso.
  

Mika naturalna w płatkach Purple
Sznurek lniany cienki    
Szpachelka malarska nr 3   
Szpachelka malarska nr 8 
Papier "Cassiopeia"  
Clear stamp 'Always Remember'
Perełki/gwiazdki w paskach
Perełki/kryształki w paskach  

Thanks for visiting! Have a nice day!

Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia!

Anna Rogalska  

 

2 comments: